Benvolguts socis i usuaris del Reial Cercle Artístic de Barcelona,
Avui ha sortit publicat al DOGC un decret amb les noves mesures per contenir la Covid i que ens afecten directament en part de la nostra activitat. Us adjuntem el resum.
NOVES RESTRICCIONS A PARTIR DEL 7 DE GENER:
A partir d’aquest dijous, 7 de gener, i durant 10 dies (fins al diumenge 17) entraran en vigor les noves restriccions decretades per la Generalitat de Catalunya en el DOGC núm. 8309 – 5.1.2021, que afecten alguns dels serveis que oferim al Reial Cercle Artísitic de Barcelona:
SALES DELS TALLERS I ÀREA SOCIAL DE LA TERCERA PLANTA:
Des del 7 de gener i fins el 17 de gener romandran TANCADES les sales dels Tallers artístics, així com també l’àrea social de la tercera planta.
SALES D’EXPOSICIONS PLANTA BAIXA:
Des del 7 de gener i fins el 17 de gener romandran OBERTES al 50% de la seva capacitat, i prorroguem les exposicions fins a finals de GENER.
Agraïm per avançat la vostra comprensió a l’hora de que s’han d’aplicar mesures d’excepció que protegeixin la salut de tots, socis, treballadors, visitants i la població en general.
Us anirem informant puntualment de qualsevol novetat i ens mantenim a la vostra disposició per a qualsevol consulta que ens vulgueu fer arribar.
Us adjuntem el Decret i el resum ofert per la Federació d’Ateneus (i Cercles) a la que estem adscrits i hi formem part.
Molt atentament,
Josep Fèlix Bentz,
President del Reial Cercle Artístic.